English
I would like to make a complaint about the only ones items for GM's
Already for more than a month that I play Dark Sword and does not drop nothing but green item, and the store can never win a single item.
I'm tired of spending atoa souls hoping to win something unique and never see anything.
I not spent and will not spend money on buying soul being that the percentage of single item drope is almost 0,001%. I have family and can not afford to spend money on things superfan. The game is classified by economy class. Considering only the upper-middle class. Who does not have money than SET unique. It's my opnion.
I need to spend a gold absurd to pass a phase either in the level 2 hell.
I would ask kindly that there might be a single item distribution event or improve the chance of drop.
Portuguese - Brazil
gostaria de fazer uma reclamação sobre os itens unicos para os GM's
Ja faz mais de um mês que eu jogo Dark Sword e não dropa nada alem de item verde, e na loja nunca consigo ganhar um item unico.
Estou cansado de gastar almas atoa na esperança de ganhar algo unico e nunca vir nada.
Não gastei e não irei gastar dinheiro com compra de alma sendo que a porcentagem de drope de item unico é quase 0,001%. Tenho familia e não posso dar o luxo de gastar dinheiro com coisas superfa. O jogo é classificado por classe economica. Atendendo apenas a classe media alta. Quem não tem dinheiro não terá set unique. É a minha opnião.
Preciso gastar um absurdo de ouro para poder passar uma fase se quer no level inferno 2.
Eu gostaria de pedir encarecidamente para que possa haver um evento de distribuição de item unico ou melhorar a chance de drop.